شکستن همزمان بیست استخوان در نمایش خانگی

فیلم سینمایی شکستن همزمان بیست استخوان ساخته جمشید و نوید محمودی شهریورماه سال گذشته در سینماهای کشور اکران شد.

این فیلم سینمایی با بازی متفاوت محسن تنابنده بعد از گذشت حدود 6 ماه از اکران به نمایش خانگی رسید.

 

شکستن همزمان بیست استخوان با بازی متفاوت محسن تنابنده

محسن تنابنده که تجربه بازی های موفقی را در کارنامه هنری اش دارد از امروز با فیلم سینمایی شکستن همزمان بیست استخوان به نمایش خانگی رسید.

 

محسن تنابنده

 

شکست همزمان بیست استخوان روایتگر داستانی مردی به نام عظیم است که محسن تنابنده نقش آن را ایفا میکند. عظیم یک پناهنده افغانی است که برای تامین هزینه های زندگی در شهرداری مشغول به کار است و بیماری پیوند کلیه مادرش و تصمیم برادرش برای مهاجرت به آلمان ماجراهایی را رقم میزند که در این فیلم میتوانید به تماشای آن بنشینید.

 

محسن تنابنده

 

بازیگران فیلم شکستن همزمان بیست استخوان عبارتند از:

 

محسن تنابنده، مجتبی پیرزاده، فرشته حسینی، فاطمه حسینی، فاطمه میرزایی، محیا رضایی، سعید چنگیزیان و علیرضا استادی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

محسن تنابنده

 

شکستن همزمان بیست استخوان با نام بین المللی رونا مادر عظیم ساخته مشترک ایران و افغانستان است که تابحال در چندین جشنواره بین المللی به نمایش درآمده است.


جدید 99 |جدیدترین اخبار روز در خبرنیوز محسن ,بیست ,همزمان ,تنابنده ,فیلم ,نمایش ,بیست استخوان ,همزمان بیست ,محسن تنابنده ,شکستن همزمان ,نمایش خانگی ,سینمایی شکستن همزمان ,فیلم سینمای? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اخبار و اطلاعات جامع برنامه نویسی و سئو آژانس مسافرتی نقطه پرواز مهندسی عمران اخبار سایت بلگ بیست سی اس پاب شاپ ایکس اجناس فوق العاده همه چی موجوده iprank